23. julija 2020 smo na spletnem mediju Mariborinfo objavili članek z naslovom »Kaj bivša šefica kabineta Kanglerja računa mariborski občini?«

V članku z naslovom »Kaj bivša šefica kabineta Kanglerja računa mariborski občini?« pred objavo navedenih informacij nismo preverili pri Anji Kolšek, zaposleni na Mestni občini Maribor, na mestu podsekretarke Urada za šport, ampak smo jih preverili zgolj na Mestni občini Maribor. Tako slednja ni uspela pojasniti objavljenih navedb.

Za objavo članka se Anji Kolšek opravičujemo in objavljamo spodnje pojasnilo.

»Namreč ne držijo navedbe, da sem s. p. odprla letos, s.p. sem odprla 19. avgusta 2019. Odprla sem popoldanski s. p. za druge storitvene dejavnosti, kar je razvidno iz poslovnega registra Slovenije (ePRS). Ker je transakcijski račun mojega popoldanskega s. p.-ja enak osebnemu transakcijskemu računu, so iz spletne strani erar.si razvidna nakazila Mestne občine Maribor, pri čemer je razvidno za kakšne vrste prihodkov gre (plača), česar pa vaša novinarka v članku ni prikazala oziroma navedla. Prav tako ne drži navedba, da sem 'brez prijave na javni razpis zasedla vodstveni položaj v kabinetu župana Franca Kanglerja', saj je bil izveden javni razpis, na katerem sem bila izbrana.«

S spleta

Komentarji (2)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
Dtt (nepreverjen)

Okej, ampak kaj sploh pojasnjuje to njeno "pojasnilo"?!

janban

Tu se sedaj vidi koliko so novinarji,lažnivi,škodoželjni in zavajajoči.

Starejše novice