Mersid Ramičević je pripravil razstavo zvočne instalacije Aperture.

Danes bodo lahko obiskovalci MMC KIBLE ob 20. uri v živo prisluhnili zvočni instalaciji, ki ji bo sledila še predstavitev topologije zvočnega dosega, ki jo pripravlja Mersid Ramičević, ki je med glasbenim skladanjem in improvizacijo tudi rezidenčni umetnik Sobe za goste iz Maribora.

Gre za drugo delo v sklopu edicij Sets of Earshot Topology, ki se ukvarja z glasbeno informirano družbeno koreografijo – za obravnavo izgubljene identitete industrijskega mesta Maribor, ki je nekoč veljalo za jugoslovanski Manchester.

Aperture je glasbeno delo na področju ikonografije zvoka in post-industrijske estetike zvoka. Osnova so zvočne datoteke na podlagi raziskav, ki jih je Ramičević dobil od mariborskih institucij in javnosti. Delo želi umetnik umestiti v koncept imaginarija industrijske zakladnice mesta in v sodobno-umetnostne iniciative, ki iz njega izhajajo, ter omogočiti interdisciplinarni diskurz in prenos kompozicijskih konceptov v danih post-industrijskih okoliščinah.

Predstavljene bodo tudi grafične in verbalne primere partitur, katerih osnova so rastri in vzorci, uporabljeni pri tekstilnih nosljivih vizualijah.  Post-industrijske okoliščine lahko zaznamo kot pasivno avditivne ali pa participatorne, ki sprožajo zvočne vsebine, pogojene z lastnimi standardi, hkrati pa ustvarjajo pogoje za glasbo proizvajajoče intervencije.

Kdo je razstavljajoči umetnik? 

Mersid Ramičević prihaja iz Novega Pazarja v Srbiji, sedaj pa je v Hamburgu delujoči skladatelj in improvizator, ki se ukvarja z v objekt usmerjenimi kompozicijami, instrumentalno, akuzmatično glasbo, ikonologijo zvoka in skupnostno zasnovanimi glasbenimi izkušnjami. Kot študent magisterskega programa sodobnega performansa in kompozicije ter z magisterijem hamburške univerze za glasbo in gledališče, je za akademske dosežke in prispevek h kulturi mesta Sarajevo in Bosne in Hercegovine prejel posebno priznanje Karima Zaimovića.

S spleta

Komentarji (0)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.

Starejše novice